Doamnelor si domnilor,

Multumim ca ati vizitat siteul ANAP.

Va rugam nu va jenati, comentati ceva, dati sugestii, spuneti ce doriti. Suntem la inceput, este foarte adevarat, dar nu uitati ca scopul acestei Asociatii este indeplinirea obiectivelor propuse in Statut si numai impreuna vom reusi asta.

9 thoughts on “Vizite pe site

  1. Merci Simi.
    Suntem la inceput, e loc de mai bine….
    Gandeste-te si tu ,ca ajutor, la niste linkuri folositoare sa le adaugam.
    :)

  2. Fiti tari, ca mai am si eu doi ani pana la pensie. Felicitari.

    1. Merci Relu,

      Pana atunci faceti si voi ANAR-ul ala, ca nu se stie niciodata ce rezerva viitorul.

  3. Stmate Domnule Admin

    Excelenta ideea organizării acestui site. Ar fi fost si mai binevenită apariţia lui chiar mai devreme dar e foarte bine si acum.
    Aşadar felicitări!

    Convins fiind ca sunt extrem de multe probleme de rezolvat acum, ca la orice început, imi permit a va adresa o propunere – poate ca ar fi util sa punem pe site si un link cu Membrii Asociaţiei (număr de telefon si adresa de e-mail), in ordine alfabetică sau intr-o alta ordine pe care o veti decide.

    Îmi cer scuze ca nu am putut participa la sedinta de constituire dar nu am fost suficient informat si consider ca este numai vina mea.
    Cand apreciaţi ca va avea loc următoarea sedinta a Asociaţiei, la care doresc sa particip, pentru a depune adeziunea si a achita cotizatia?
    In cadrul aceleiaşi următoare sedinte as dori sa aduc argumentatia si sa fac o propunere referitoare la autoprotectia site-ului Asociatiei, fata de eventuali intruderi (presa, etc.), asa cum am vazut pe unde am lucrat, ca se procedeaza.

    De indata ce Forum-ul va redeveni operational, voi reveni cu alte propuneri care nu necesita discretie desi daca ma gândesc bine situatia conflictuala in care ne aflam impune oricat de multa discretie se poate.

    Pana atunci, inca odată felicitari.
    Cu multa consideratiune,
    HF

    1. Raspuns pe mail, cu cateva rugaminti de ajutor…
      :)

  4. Doamnelor si domni aviatori sunt bulversat de accidentul aviatic cu avionul prezidential polonez din Rusia ,si urmarind stirile media,ma cutremur vazind ca au mai ramas in Romania doar doi experti in aviatia civila : d-l Stoicescu si d-l Iovan Adrian,care ne dau explicatii “stiintifice” asupra fenomenului ZBOR .Chiar au disparut adevaratii experti in ale zborului in Romania ? Mai mult de asta il vad pe “sticla” pe aviatorul PAUL MITU cum isi da cu parerea despre accidentul de la SMOLENSK .As propune desemnarea unei persoane din rindul aviatorilor ADEVARATI ,sa ne reprezinte ca purtator de cuvint in relatiile cu presa,unde sa ne regasim ca identitate profesionala .Cu mult respect un aviator obisnuit al acestei tarisoare ! DINO

    1. Felicitari Domnule Dinescu, de data asta chiar ca trebuie sa înceapă sa meargă

      Sunt cutremurat in urma celor întîmplate la Smolensk.

      Cred ca si Dumneavoastră, tuturora, ieri, după aflarea nefericitei vesti, vi s-au perindat prin fata ochilor mintii, toate evenimentele mai importante, pe care le-ati trăit “aproape de minima”, in întreaga cariera.
      Si printre aceste gânduri, undeva departe, intr-un fundal, mi se tot nazarea un personaj mărunt, negru, cu ochelari si cu cravată violet, care ma insulta intruna, adresindu-mi-se, intr-o turuiala perpetua, nesimtitule, nesimtitule,…

      Subscriu intru totul propunerii Dlui Nicolae DINESCU privind necesitatea imperioasă a unei reprezentări competente a prestigiului si reputatiei aviatorilor profesionişti din aviaţia civila, in media.

      In ultima vreme, am primit si eu, cred ca si Dumneavoastră, mai multe semnale contestatoare, unele dintre acestea din partea unor persoane din afara aviaţiei chiar, referitoare la prestaţia Dlui STOICESCU, la diferite posturi de televiziune, in calitatea sa de…chiar nu ştiu in ce calitate, pentru ca nu a deţinut niciodată o licenţa de personal aeronautic profesionist, fara de care nu este posibila înscrierea si absolvirea nici măcar a unui curs de Accident Investigation.
      Ieri, de exemplu, Dl STOICESCU se lansa – in necunostinta de cauza – in susţinerea unor afirmatii aberante, despre cauza catastrofei de la Smolensk, care ar putea fi faptul ca aeronava TU 154 are numai altimetre in “feet” iar dirijarea ruseasca se face in metri, de parca avionul nu ar fi dotat si cu doua radioaltimetre, etc.
      Dupa modesta mea părere, Dl STOICESCU nu numai ca nu ne face un serviciu dar aduce un imens prejudiciu reputatiei aviatorilor profesionişti din aviaţia civila, prin apariţiile sale la diferitele posturi de televiziune la care se insinuează.

      Pentru remedierea acestei situaţii si in scopul consolidării unei reprezentări prestigioase si a reputatiei aviatorilor profesionişti din aviaţia civila propun Comitetului ANAP următoarele măsuri:

      (1)Completarea, atunci cand va fi posibil a denumirii Asociatiei astfel incat sa devină Asociaţia Nationala a Aviatorilor Profesionişti Pensionari – ANAPP.

      (2)Nominalizarea unui număr suficient (de exemplu, 6) de Public Relation Officers, dintre cei mai reputati si mai experimentaţi piloti comandanţi, membri ai ANAP(care sa fie si telegenici daca se poate), cu indatorirea expresa de a reprezenta Asociatia in relaţiile cu media, si stabilirea unei modalităţi de remunerare a acestora funcţie de cuantumul activitatii prestate.

      (3)Comunicarea in scris, catre toata media, a numelor celor desemnaţi la punctul (2), de mai sus ca fiind singurele persoane calificate si imputernicite de ANAP sa reprezinte interesele Asociatiei noastre profesionale in media.

      (4)Atentionarea tuturor factorilor media asupra faptului ca aviaţia civila reprezintă un domeniu de activitate profesionalizat astfel incat abordarea in cadrul emisiunilor a unor tematici din domeniu cu interlocutori care nu deţin o calificare de personal aeronautic profesionist ar putea aduce prejudicii imaginii si intereselor personalului aeronautic profesional din aviaţia civila si ANAP.

      Va rog sa decideţi daca este oportun sa începem demersurile necesare rezolvării acestei probleme deoarece suntem printre puţinele bresle nereprezentate corespunzător in media (am observat, uneori chiar si moderatoarea emisiunii se lansează, de una singura, pana sa ajungă STOICESCU in studio, in tot felul de teorii aeronautice, ca de exemplu ca pilotul a pierdut pista de aterizare sau ca aeroportul JFK are 33 piste de beton, azi se aterizeaza pe pista Nr.33, nu mai vorbesc despre eterna confuzie safety/security, etc., de-ti vine sa te crucesti) si pe deasupra, in aceasta perioada plina de vicisitudini, am avea mare nevoie sa ne construim o carte de vizita si mai strălucitoare.

      Cu multa consideratiune,
      HF

Comments are closed.